8/9/15

Solid and Striped and Boats

Heute traue ich mich auf Deutsch zu schreiben. Nur mit Übung geht es besser, oder? Also bitte alle meine Fehler entschuldigen :-S. Hier kommt das erste T-shirt von Ottobre 5/2015, und zwar das Solid and Striped Shirt. Diese Raglanärmel gefallen mir sehr! Ich habe die Größe 44 genäht und nur mit ein paar Änderungen: die Ärmel habe ich schmaler gemacht und den Kragen ein bißchen weiter. Der Stoff ist Baumwolljersey von Dawanda und ich bin in den süßen Schiffen total verliebt!

Today I am showing you my first make from the Ottobre 5/2015. I just subscribed myself to the magazine and I received it so fast, just two days after the release date! This is the Solid and Striped long sleeve t-shirt pattern in size 44. It fit perfectly and I only did a couple of adjustments: I made the sleeves narrower, the neckline a little bit wider and added an accent in another fabric on the sleeves. The fabric is cotton jersey with cute red boats all over that I bought in Dawanda. I love the unconventional raglan sleeves and I am going to get a good wear of this one!

Hoy os muestro mi primera costura de la Ottobre 5/2015. Me suscribí hace poco a la revista y me llegó rapidísimo, tan solo 2 días después de su publicación! Esta es la camiseta Solid and Striped, que me llamó la atención con esas mangas raglán diferentes. Cosí la 44 y me va perfecta, los únicos ajustes que hice fueron estrechar las mangas, que habían quedado demasiado anchas para mi gusto, y ampliar un poco el escote. Además, añadí una parte en tela diferente en las mangas. La tela es en punto de algodón con unos barquitos monísimos. La compré online en Dawanda.

Avui us ensenyo la primera costura de la Ottobre 5/2015. M'hi vaig subscriure fa ben poc i va arribar molt ràpid, només 2 dies després de la data de publicació! Aquesta és la samarreta Solid and Striped, les mànigues raglan diferents em van cridar l'atenció. Vaig cosir la talla 44 i em va clavada, només vaig estrènyer les mànigues, que havien quedat massa amples pel meu gust, i vaig fer una mica més ample el coll. A més, hi vaig afegir un tros d'un altre color a les mànigues. La roba és de punt de cotó amb unes barquetes molt mones. La vaig comprar online a Dawanda.... 

Today I am in multilingual mode!! :-D






Pattern: 8. Solid and Stripes, Ottobre 5/2015
Fabric: cotton jersey from Dawanda

5 comentaris:

  1. Quina cucada la tela aquesta!!!
    Molt xula la samarreta, és el meu pròxim projecte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!
      Em vaig enamorar d'aquesta tela de seguida que la vaig veure :)
      I el patró està molt bé! jo ja me n'he fet una altra de ratlles que penjaré al blog un altre dia.

      Elimina
  2. Te queda fenomenal y la tela preciosa. Tengo debilidad por los motivos marineros ;-)

    ResponElimina
  3. Que bonita y que bien te sienta!!
    La camiseta es sencilla pero con las telas adecuadas se convierte en una camiseta muuuy bonita!
    Muchas gracias por enlazar tus costuras.
    Saludos.

    ResponElimina
  4. M'encanta la teva versió! Amb un estampat subtil, les mànigues bicolor i el coll de barca, el meu preferit. M'ho apunto, que aquesta samarreta és el meu proper projecte :-)

    ResponElimina